3 ročná záruka 14 dní na vrátenie tovaru
  • Výpredaj
  • Black Friday
  • Novinky
  • Rozbalené

Často kladené otázky

Aké sú náklady na dopravu?

Náklady na dopravu za doručenie objednávky sú:

  • pre položky štandardnej veľkosti: 2,99 €
  • pre nadrozmerné položky: 9,99 €

Akým kuriérom je moja objednávka odoslaná?

Naše výrobky sú expedované prepravnou spoločnosťou Slovak Parcel Service. Dodacia lehota sa môže líšiť v závislosti od rozmeru a hmotnosti tovaru.

Objednávky obvykle expedujeme do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Pri platbe bankovým prevodom vopred, do 2 pracovných dní od prijatia platby.

Dodacia doba závisí od pridelenej prepravnej spoločnosti a veľkosti tovaru. Náš odhadovaný čas dodania pre väčšinu položiek do 30 kg je 2 až 4 pracovných dní po odoslaní zásielky. Naše odhadované doručenie pre veľké a objemné balenia je 4 až 7 pracovných dní.

Výber prepravnej spoločnosti sa vykonáva priamo v sklade a závisí predovšetkým od rozmerov balenia a krajiny dodania. Poskytovateľa prepravných služieb nemôžeme zmeniť z logistických dôvodov.

Dodacia lehota je vždy uvedená pri každom jednom produkte v ponuke na stránke.

DÔLEŽITÉ! Pri našich objednávkach neponúkame expresné doručenie ani výber dátumu dodania, pretože nie je možné nastaviť konkrétny dátum alebo čas prijatia. Vodiči dodávky nemôžu jednotlivo telefonovať.

Môžem ešte zmeniť údaje k mojej objednávke?

Informácie o objednávke sa dajú meniť len v určitom časovom úseku - ešte pred odoslaním produktu.

Po prijatí platby priradíme k vašej objednávke dopravcu s informáciami, ktoré ste poskytli. Ak je balík už na ceste a je priradený k trase, nie je možné zmeniť adresu, pretože nemôžeme kontaktovať dopravcu a poskytnúť mu ďalšie informácie týkajúce sa zásielky, ktorá je už na ceste.

Odporúčame vám kontaktovať priamo doručovateľskú službu a zmeniť informácie o doručení. Ak máte ťažkosti, môžete sa obrátiť na náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.

Neprišiel mi tracking k mojej objednávke

Hneď ako bude objednávka odoslaná z nášho skladu, pošleme vám e-mail s údajmi o sledovaní zásielky.

Náš odhadovaný čas dodania pre väčšinu položiek do 30 kg je 2 až 4 pracovných dní po odoslaní zásielky. Naše odhadované doručenie pre veľké a objemné balenia je 4 až 7 pracovných dní po odoslaní zásielky.

Stav sledovania vašej zásielky môžete skontrolovať tu (Stačí zadať vaše číslo objednávky, prípadne Váš e-mail) alebo na webovej stránke dopravcu.

Chcem si overiť, kde je moja objednávka

Dodacia lehota sa môže veľmi líšiť v závislosti od dopravcu a krajiny, do ktorej objednávka cestuje.

Po doručení potvrdenia o doručení a čísla zásielky je odhadovaná doba dodania 2 až 4 pracovných dní. Veľké a objemné balíky sa odosielajú špedičnou dopravou, takže preprava môže trvať 4 až 7 pracovných dní.

Odporúčame pravidelne kontrolovať stav sledovania vašej zásielky tu a na webových stránkach prepravcu.

Ak má vaša doprava viac ako 3 dni oneskorenia alebo ste po dokončení platby nedostali informácie o sledovaní, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.

Objednávka mešká / V trackingu objednávky nevidím žiadny pohyb

Ak má vaša objednávka oneskorenie viac ako 3 dni, alebo ste po skončení platby nedostali informácie o sledovaní, skontrolujte stav vašej objednávky. Ak v trackingu vidíte, že je objednávku u prepravcu, odporúčame kontaktovať už priamo dopravcu (kuriérsku spoločnosť).

Ak si neviete rady, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.

Tracking objednávky ukazuje, že je objednávka doručená ale zatiaľ mi nič neprišlo

V prípade, že vám tracking objednávky ukazuje „doručené“, ale produkt ste nedostali, obráťte sa prosím na priateľov, susedov, spolupracovníkov alebo členov rodiny, ak vo vašom mene doručenie prijali a podpísali. Často sa totiž stáva, že zásielku preberie niekto iný z vášho okolia. Ak zásielku skutočne nikto neprevzal a tá vám nebola doručená, kontaktujte prosím kuriérsku službu alebo priamo nás.

Prišla mi iba časť mojej objednávky

V prípade, že ste dostali iba časť vašej objednávky, skontrolujte si prosím najprv tracking objednávky, pretože sa aktualizuje priebežne a jednotlivé položky objednávky môžu byť doručované v rôznych balíkoch. Ak to tak nie je, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.

V prípade, že vám chýba niektorá časť / časti produktu, skontrolujte prosím najprv dôkladne krabicu - niektoré súčiastky bývajú upevnené na boku krabice alebo v spodnej časti, pod polystyrénom. Ak sa vám ich nepodarilo nájsť, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.

Predávate aj súčiastky k produktom?

Ak vám v čase doručenia zásielky chýba nejaká súčiastka v balení alebo ak časť produktu už nefunguje správne a máte záruku 3 roky, máme možnosť zaslať vám požadovaný náhradný diel.

Kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.

Mnohé doplnky k produktom (misky, káble, filtre) máme k dispozícii na našej webstránke. Pri každom produkte uvádzame aj doplnkové produkty, ktoré si k nemu môžete zakúpiť.

Prišla mi poškodená zásielka

Po prebraní zásielky prosím balík a produkt vždy dôkladne skontrolujte. Ak zistíte, že krabica alebo produkt boli poškodené pri preprave, postupujte podľa nasledujúcich krokov:

Poškodenie nafoťte hneď po otvorení balíka. Problém musíte nahlásiť najneskôr do 48h kuriérskej službe, u ktorej si budete môcť vyžiadať náhradu. Na reklamáciu budete potrebovať číslo zásielky (nájdete ho na balíku, alebo po prihlásení sa na tejto stránke) a fotografickú dokumentáciu. Nahlásiť poškodenie zásielky môžete cez online formulár, kde zadáte popis poškodenia, číslo zásielky a fotky.

Ak si neviete rady, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.

Nahor