Často kladené otázky
Aké garancie ponúkate?
Ak budete objednávať na našich webových stránkach, určite vás potešia naše zásady predaja.
Máte 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu a po uplynutí tejto lehoty môžete využiť 3-ročnú záruku.
Počas 3-ročnej záruky máme pre vás k dispozícii servis na prípadné potrebné opravy alebo ak nie je možná oprava, posielame úplne nový produkt.
Ako môžem vrátiť moju objednávku?
Ak je vaša objednávka v 14-dňovej lehote, môžete bezdôvodne požiadať o výmenu alebo vrátenie peňazí.
Ak od nákupu ešte neprebehlo 14 dní, a tovar je stále nepoužitý a v originálnom obale, vrátenie je veľmi jednoduché. Vyplňte tento online formulár, tovar zabaľte do originálneho balenia a pošlite naspäť na adresu odosielateľa. Peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru k nám.
Prišla mi iba časť mojej objednávky
V prípade, že ste dostali iba časť vašej objednávky, skontrolujte si prosím najprv tracking objednávky, pretože sa aktualizuje priebežne a jednotlivé položky objednávky môžu byť doručované v rôznych balíkoch. Ak to tak nie je, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
V prípade, že vám chýba niektorá časť / časti produktu, skontrolujte prosím najprv dôkladne krabicu - niektoré súčiastky bývajú upevnené na boku krabice alebo v spodnej časti, pod polystyrénom. Ak sa vám ich nepodarilo nájsť, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Prišiel mi nesprávny tovar
V prípade, že ste dostali nesprávny tovar, chceme sa vám v prvom rade ospravedlniť.
Pre výmenu nesprávneho tovaru kontaktujte náš zákaznícky servis, ktorý zabezpečí výmenu nesprávneho tovaru na vašej adrese.
Prišla mi poškodená zásielka
Po prebraní zásielky prosím balík a produkt vždy dôkladne skontrolujte. Ak zistíte, že krabica alebo produkt boli poškodené pri preprave, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
Poškodenie nafoťte hneď po otvorení balíka. Problém musíte nahlásiť najneskôr do 48h kuriérskej službe, u ktorej si budete môcť vyžiadať náhradu. Na reklamáciu budete potrebovať číslo zásielky (nájdete ho na balíku, alebo po prihlásení sa na tejto stránke) a fotografickú dokumentáciu. Nahlásiť poškodenie zásielky môžete cez online formulár, kde zadáte popis poškodenia, číslo zásielky a fotky.
Ak si neviete rady, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Kedy mi vrátite peniaze za zrušenú / reklamovanú objednávku?
Finančné prostriedky budú na vašom účte k dispozícii do 14 pracovných dní od dátumu spracovania žiadosti o vrátenie platby.
Kedy obdržíte môj vrátený tovar?
Skontrolujte si doručenie podľa čísla zásielky, ktorú ste obdržali od prepravcu. Vrátený tovar zvyčajne obdržíme do 2-3 pracovných dní a spracovanie celého procesu vrátenia zvládneme od 7 do 10 dní.
Neprišlo mi potvrdenie reklamácie / vrátenia tovaru
V prípade, že ste reklamáciu / odstúpenie nahlásili cez náš online formulár na našej stránke a neprišlo Vám žiadne potvrdenie reklamácie / odstúpenia na e-mail, skontrolujte si prosím všetky zložky a aj zložku SPAM. Ak ste potvrdenie stále nenašli, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, ktorý Vám potvrdenie ešte raz prepošle.
Chcem zmeniť svoju reklamáciu / vrátenie tovaru
Ak chcete zmeniť umiestnenú reklamáciu na vrátenie, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Chcem, aby niekto vyzdvihol balík, ktorý vraciam / reklamujem
Vieme vám zabezpečiť vyzdvihnutie balíka v prípade reklamácie alebo výrobnej vady. Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Môžem zmeniť produkt v mojej objednávke za iný?
Ak chcete zmeniť produkt z vašej objednávky za iný a vaša objednávka ešte nebola odoslaná, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Kto platí prepravné náklady pri vrátení / reklamovaní objednávky?
Pri odstúpení od zmluvy bez udania dovodu, znáša prepravné náklady kupujúci. Pri reklamácii má kupujúci právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením reklamácie. V prípade reklamácie alebo výrobnej vady, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Zrušenie objednávky
Pokiaľ objednávka nebola odoslaná, je stále možné objednávku zrušiť. Kontaktujte prosím zákaznícku podporu, ktorá vám s tým pomôže.
Upozornenie: Všetky žiadosti o zrušenie zaslané e-mailom majú najmenej 24 hodín na odpoveď. Pretože väčšina objednávok je obvykle odoslaná do 24 hodín od prijatia platby, ak si prajete, aby sme objednávku zrušili, alebo ak by ste mali problémy so zrušením objednávky, odporúčame, aby ste nás kvôli zrušeniu objednávky kontaktovali telefonicky.
Ak je balík už na ceste a v trackingu objednávky vidíte informácie o odoslaní a sledovaní objednávky, už ju nie je možné zrušiť.
V takom prípade odporúčame doručovanú zásielku neprebrať pri doručovaní.
Moja objednávka bola zrušená
V prípade, že ste informovaní, že vaša objednávka bola zrušená, je to z logistických dôvodov. Mrzí nás to, ale položka už v čase spracovania objednávky nebola k dispozícii.
Za normálnych okolností náš systém okamžite stiahne všetky nedostupné položky do režimu offline. V ojedinelých prípadoch nastáva oneskorenie, ktoré spôsobí, že položka zostane k dispozícii niekoľko hodín, hoci skladová zásoba už bola vyčerpaná.
Aby sme vám ušetrili ďalšie problémy, vaša objednávka bola automaticky zrušená. Platba vám bola vrátená v plnej výške pomocou pôvodného spôsobu platby.
Je možné, že produkt bol medzitým opäť naskladnený. Ak sa tak nestalo, pri produkte na našej stránke máte možnosť „Strážiť dostupnosť”. Stačí tam napísať váš e-mail a budeme vás informovať v momente, ako sa produkt opäť naskladní.